söndag, mars 06, 2011

En Bit På Vägen

Har legat efter ett tag nu på grund av för mycket jobb och annat. Saker som stått på listan länge har liksom inte blivit av och på något sätt har saker staplats på hög här hemma. Hade egentligen inte alls nån lust idag men eftersom jag inser att dom kommande veckorna kommer vara lika illa som dom senaste så fanns det inte mycket annat att göra än att börja beta av. Som en bonus mitt i eländet kom min fina mor och hjälpte till och nu när vi avslutat dagsverket så är det faktiskt en hel del som har bockats av. Det var verkligen på tiden och det känns onekligen skönt att det är gjort. Utrensning, tvätt, strykning, storhandling och reparationer. Mitt i röran så började jag längta lite efter mitt gamla hederliga konsumtionsstopp igen. Det är för mycket grejer överallt. Kanske dags att köra en stoppvända igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar