måndag, mars 28, 2011

Pissmyra

Vilket skitdag. Eller, ja. Det var ju sol förstås och det är ju kul. Men det var iskallt. Höll på att frysa ihjäl på väg till jobbet. Och det är måndag. Och vi fick en tillrättavisning på jobbet. Det är aldrig kul (men jag antar att man ska se det som konstruktiv kritik...) Sen var lunchen inte så himla god men intogs visserligen i trevligt sällskap. För att toppa allt det här hade jag en bad hairday och den här påsksemesterns vara eller icke vara driver mig snart till vansinne. Kan inte bestämma mig. Just ikväll hade det varit skönt att inte vara singel och ha ett alldeles naturligt resesällskap att planera med. Men mitt uppe i allt detta så är det tur att jag kan leka med min nya älskling (äpplet alltså) och bästa Chris ställde upp som telefonsupport för smarta kortkommandon och inställningar. Den börjar bli lite personlig nu och väldigt fin så klart. Att Nike Plus funkar direkt i iPhonen är också toppen! Men det känns lite trist att bara glädja sig åt prylar. Bäst att vakna upp till en ny dag i morgon och hålla tummarna för att det känns bättre.

2 kommentarer: