onsdag, april 13, 2011

Time Flies

Tankade just in en massa bilder i nya Macen (ja, jag vet, jag måste köpa en extern hårddisk. Jag är på väg...) Herregud vad tiden går fort. Alla bilder på elefanter och giraffer, det är snart ett år sen. För att inte tala om New York resan. Det är två år sen. Och när jag jobbade filminspelning. Tiden bara rusar fram. Halva veckan har redan gått och det närmar sig semester. Måste nog börja packa lite. Försöker påminna mig om det där med att leva i nuet, ta vara på tiden, njuta av det man gör. Leva som man vill. Göra det som ger energi. Umgås med dom som får mig att växa och bli varm och glad inombords. Göra val som är bra både nu och långsiktigt men ändå ha roligt på vägen, inte vara för allvarlig och seriös. Acceptera mig själv för den jag är trots fel och brister och med alla härliga egenskaper och talanger. Inse att jag faktiskt har det så himla bra. Trots att jag är PMS gnällig och har huvudvärk idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar