söndag, maj 01, 2011

Klacklös På Stan

Men hahaha! Ok, vilken otroligt konstig men rolig kväll igår. Jag älskar sånt. När det blir nåt helt annat än man hade tänkt sig. Eftersom jag fyllde upp Peaches till bredden med bubbel så vimsade hon med mig hela natten. Det slutade med att jag gick runt med bara en klack (den andra lossnade plötsligt i en pianobar, ja just det, en pianobar) men skulle ändå prompt fortsätta dansa. Roliga konversationer (lite hetsigt från Peaches håll ett tag) annorlunda människor och mycket att skratta åt idag. Så nu är jag inte så pigg men väldigt fnissig. Och det är äntligen maj men därmed slut på min chipsdiet. Dags att börja skärpa sig.

3 kommentarer:

  1. Så kan det gå när man ska dricka någon under bordet och misslyckas ;=) Fast det slog ju verkligen fel om hon fick tokmycket energi istället...ha ha ha.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men Dogge...Är det där en killgrej eller? Varför skulle jag vilja supa henne under bordet? Jag ville ju att hon skulle vara ute med mig hela natten, inte att hon skulle däcka. Hahah, knäppis.

    kram

    SvaraRadera