lördag, juni 11, 2011

Svenska Tankar

Jag har varit krasslig hela veckan. Ända sen jag kom hem från London har jag varit hostig och hängig men ändå inte riktigt sjuk. Så den där festen jag egentligen skulle gått på ikväll, båtturen jag sett fram emot, fick motvilligt ställas in. Som svensk är det oerhört svårt att sitta inne när det är 25 grader varmt och en av årets kanske finaste kvällar hittills. Det ligger på nått vis i vårt DNA att man måste vara ute och ta tillvara på varenda gnutta solljus och de få fina sommarkvällar vi får per år. Så det har tagit emot ordentligt att stanna inne även om jag vet att det är det jag behöver. Det kan vara värt att missa en fin kväll om man kryar på sig och jag var ju faktiskt ute i solen under dagen. Dessutom har jag Sons of Anarchy boxen att roa mig med så det går ingen nöd på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar