fredag, juni 17, 2011

Under Ytan

Den här perioden. Det är så mycket som är på gång, som bubblar under ytan och som rör sig på alla håll och kanter. Rent fysiskt, känslomässigt, i bekantskapskretsen, ekonomiskt, geografiskt och på en hel del annat håll. Så trots att allt kanske ser ganska mycket ut som vanligt så känner jag på mig att vi är inne i en tid av betydelsefulla förändringar och utveckling. Flera av oss. Förmodligen jag själv också. Jag har på senaste tiden haft en ganska lätt och skön känsla av att faktiskt kunna släppa taget lite. Att saker liksom blir som dom blir och att det ändå ordnar sig som det ska på något vis. Jag hoppas att den känslan kan fortsätta hålla i sig. Tror det behövs över sommaren. Efter en intensiv och rolig snabbvisit i Oslo igår är jag glad att det är helg nu så jag kan få lite tid för vila och reflektion. För en gångs skull känns det ok att det regnar.

2 kommentarer:

  1. Åh så skönt, att släppa taget. Så jobbigt innan, men så skönt när man gör det. Jag övar ständigt...
    Ha en skön helg nu!

    SvaraRadera
  2. Eftersom det blev fint väder och inte regn så var jag ju tvungen att dricka lite vin ändå...Synd :)

    SvaraRadera