tisdag, augusti 16, 2011

How Clean Is Your House

Innan sommaren så var det alltid Biggest Loser på TV när jag kom hem från jobbet och käkade middag (framför TVn som alltid). Det gjorde att jag oftast blev väldigt inspirerad till att springa ner till gymmet. Nu råkar det bli How Clean Is Your House som jag slökollar lite på till midagen. Dom flesta som känner mig skulle nog beskriva mig som rätt ordningsam och organiserad och det är oftast ganska städad hemma hos mig. Men det där brittiska programmet, med den underbara 67 åriga blondinen, gör att jag springer runt och dammsuger min bäddmadrass, avkalkar vattenkokaren, lyfter på soffor och böcker och dammar soffkuddar. Kanske bra att få lite städinspiration men det vore skönt att titta på nåt som fick mig att helt enkelt ligga kvar i soffan nån gång. Måste börja på en ny DVD box.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar