måndag, augusti 22, 2011

Mördande Tråkigt

Ok, jag är inte jätte kul just nu. Sorry alla vänner som jag inte ringer, inte mailar och inte bestämmer mysiga middagar och vinträffar med. Känner mig lite asocial minst sagt men det går inte att göra så mycket åt. Orken finns inte just nu, jag kommer inte ens i väg till gymmet trots att jag bor precis mitt emot. Det är en fullmatad vecka med mycket jobbgrejer och fester mot helgen så nu i början laddar jag mest energi. Känner mig lite som en sån där dataspelsfigur vars energinivå är nere på rött. Försöker ladda upp till grönt igen och då är det soffan som gäller. Cliff var en hjälte idag och tog mig sig fyra säsonger av Dexter så nu är kvällarna räddade. Ska i väg till en av mina medicinmän i morgon för en uppföljning. Får se vad han säger om mitt grottliv.

2 kommentarer:

  1. Jag tror man måste försöka acceptera att dessa perioder kommer tillbaka ibland, hur mycket man än vill och försöker ta hand om sig själv. Och det är ju inte mycket att göra mer än acceptera det (som vanligt), och det är inte så lite det. Försök leva lite dag till dag ett tag. Gör planer på kvällen innan hur du vill att nästa dag ska vara. Försök planera in mat, vila, träning osv om du kan. Och gör punkter för måstena, bock av dem ett i taget. Ta hand om dig. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du har nog helt rätt. Det är så. Försöker hålla allt så öppet det går även om det är svårt. Tack. Kram

    SvaraRadera