söndag, september 04, 2011

Det Där Om Lycka

Lyckan är nog inget långvarigt tillstånd. Det är snarare kortare stunder av välmående och en känsla av att allt är precis som det ska. Det har varit alldeles för lite såna stunder för mig på senaste tiden och det är delvis mitt fel. Jag har tappat goda vanor och bra rutiner och då halkar jag lätt av banan. När man väl är av är det väldigt lätt att det går fort utför. I alla fall för mig, Min kropp har varit obalanserad i flera år nu och jag är fortfarande för hård mot mig själv. Så nu är det lite lugn och ro och reflektion som gäller. Ingen alkohol, hitta tillbaka till gymmet. Få ner stressen på lagom nivå. Fredagkväll tillbringades på Ikea. Helt grymt! Ska i framtiden bara åka dit på fredagkvällar. Världens bästa tid att handla på. Inte en enda kö.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar