söndag, september 18, 2011

Kropp & Själ

Jag är ett alldeles livs levande bevis på att det kan vara väldigt stor skillnad på kropp och själ just nu. Att man kan må bra i själen och veta att man gör saker rätt och bra, men att kroppen ändå mår katastrof dåligt. Meningen är förstås att det där med tiden ska plana ut och närma sig varann och att båda delarna ska må bra. Men så är det inte just nu. Tyvärr. Och av en massa olika anledningar. Men jag kan väl bara säga så här: 2012 ska ta mig tusan bli hälsans år. Det ska bli mitt år och jag ska må bra. Punkt.

4 kommentarer:

  1. Helt rätt tjejen att prioritera hälsan. Sen kanske orsaken till att du måste göra det inte den roligaste. Håller tummarna för att det ska gå bra i allafall !

    Kram!
    /Douglas

    SvaraRadera
  2. sötis, du är välkommen när du vill för lite mys, och såklart bjuds det på äppelkaka och te. Sen måste du ju träffa lilla molly! hör av dig när du får lite tid över! kraaam camilla

    SvaraRadera
  3. Tack! Jag har mailat dig :) Vi hörs snart. Kraam

    SvaraRadera