måndag, oktober 03, 2011

En Stund Av Lugn

Stod i badrummet och höll på med min extra långa badrumsritual (trust me, jag kan vara där inne rätt länge om det är mkt som ska fixas) och insåg plötsligt att jag var lugn i huvudet. Det kändes nästan konstigt och lite ovant. Att det inte var en massa himlastormande tankar, funderingar, framtidsoro eller kärleksproblem som snurrade runt. Utan bara ganska stilla och skönt. Tror jag ska passa på att njuta av det ett tag för det finns en risk att det inte varar så länge..

5 kommentarer:

  1. Klok idé längtar efter när jag har det så :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag måste också få lite lugn i min kropp.... ska fixa det!

    SvaraRadera
  3. Vad skönt det lät :-)

    SvaraRadera
  4. Kanske meditation/yoga vore något för dig ?

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  5. Ehh, ja absolut, Men Dogge det har jag ju hållit på med i flera år :)

    Kram!

    SvaraRadera