söndag, oktober 09, 2011

Hela Kostcirkeln

Jag har tappat det. Helt och hållet. Vet inte om jag bara gett upp. Tanken var ju att vara i form till USA resan så att jag ska kunna shoppa. Men bara nu i helgen har jag på riktigt ätit chips och popcorn istället för riktigt middag alla dagar. Godis och tårta och massa bubbel på det. Det har varit en toppenhelg, det är inte det. Tessie bjöd mig på bio och sen passade jag på att tjuvstarta med födelsedagsfirande eftersom jag är borta på min födelsedag i år. Så frånsett från att jag har gjort noll knop idag så har det varit en jätte härlig helg. Men det här med snacks, godis, tårta och kanelbullar (det var ju kanelbullensdag i veckan också, då var jag ju TVUNGEN att äta massa bullar...) det måste ta slut. Så hela plåten hembakad och underbar kärleksmums som jag ätit på hela dagen måste försvinna nu.

2 kommentarer:

  1. Klart du ska shoppa i allafall ! Och nu har du väl även en motivationsfaktor.

    Ja får du några bakverk över kan du alltid skeppa över dom till mig...såvida det inte är kanelbullar. Det åt vi nämligen 3 dagar i sträck förra veckan på jobbet.

    Kram!
    /Duglas

    SvaraRadera
  2. Bakverken är uppätna av hungriga kollegor!

    Ja du, jag kommer inte få plats i dom där dyra tighta designerjeansen jag vill ha tyvärr..

    kram

    SvaraRadera