söndag, november 06, 2011

Egna Barn Och Andras Ungar

Jag vet inte var det kom ifrån ärligt talat. Eller när det började. Eller, det är väl helt naturligt. Men jag vet inte varför det kom just nu. Men dom senaste månaderna har det blivit mer och mer tydligt för mig att jag vill ha barn. Kanske var det när jag blev gudmor till Lolas yngsta. Kanske är det alla gulliga ungar som finns omkring mig. Tessie fick nyss barn (hurra! det blev en son) och ikväll hängde jag med mina kusiners gullisar till barn. En kollega gifte sig i helgen och jag vill också. Det vill jag verkligen. Vet inte om jag druckit för mycket rödvin men det är i alla fall så det känns. Tror vi att det finns nån där ute som kan se till att allt det här blir sant?

3 kommentarer:

  1. Förr eller senare vill vi fortplanta oss, föra arvet vidare och så där. Men att hitta den där rätta att göra det med är en annan femma. Jag hittade bra pappor till mina barn men ingen jag ville leva vidare med.

    SvaraRadera
  2. Js det var nån annan som sa typ samma sak. Att det är waste of time att gå och vänta på den perfekta drömprinsen. Så många förhållanden spricker ju tyävärr ändå.

    SvaraRadera