lördag, november 19, 2011

Under Ytan

Jag skulle kunna skriva om så mycket. Jobbiga saker. För det har varit en del såna nu ett tag. Ärligt talat så har det faktiskt det. Som nu senast när min senaste kärlek satt och gullade med sin sprillans nya flickvän mitt framför näsan på mig. Men jag är för trött just nu. Jag är helt jäkla utmattad och det där med att komma ikapp är fortfarande alldeles för långt bort. Det är tvätt överallt, papper och räkningar i högar. Vågen pekar uppåt och gymmet har jag glömt bort. Hyn är alldeles grå och torr och håret flygigt och med en utväxt som syns så att det stör. Fnasiga händer och dåligt nagellack och fötter som skulle behöva lite extra kärlek. Och även om jag så gärna skulle vilja göra nåt åt allt det här så kan jag inte annat än ligga här. Jag är för trött. Så om jag inte ringt på länge eller inte hunnit ses, ta det inte personligt. Det är bara lite mkt just nu. Jag kommer upp till ytan om en stund igen.

3 kommentarer: