tisdag, december 13, 2011

Admin I All Evighet

Är det bara jag som har admin (eller som Vita skulle sagt - ärenden) som aldrig tar slut? Det är ju helt otroligt. Alltid är det nåt som ska göras. Om man inte ska se över sitt pensionspar så behöver man sula om ett par stövlar. Och när man hämtat kemtvätten så är det bara att börja jämföra elpriser. Nu har jag precis bytt försäkringsbolag men ska ju sluta på jobbet och behöver nytt mobilabonnemang också. Och den där klänningen som man måste gå och lämna tillbaka eller byta, den där presenten man ska köpa till den där personen som nyss fyllt år, knappen som ska sys i vinterjackan och tvätten som ska hängas. Diskmaskinsreparatören som ska komma och sen är det möte i bostadsrättsföreningen. Betala räkningar och sen tar batteriet i bankdosan slut och vi ska inte ens prata om hur jobbigt det är att köa på banken. Eller är det bara jag som har to do listor som liksom aldrig riktigt tar slut?

3 kommentarer:

  1. Du är inte ensam, inte alls däremot så rensar jag hårt och glömmer säkert hälften. Det blir bara värre med åren.

    SvaraRadera
  2. Åh jag vill också bara rensa rensa

    SvaraRadera
  3. Och vilket elbolag ska man köra med ;=) Känns som att jag betalar alldeles för mycket.

    Kram!

    SvaraRadera