söndag, december 25, 2011

Alla Som Fick Fel Julklappar

Ibland får man väl ändå känslan av att man bara byter pengar med varann under jul? För barnen är det ju en sak förstås, dom har sällan egna pengar att handla för. Och dom tror på tomten. Men för oss vuxna, vi kan ju oftast köpa det vi behöver själva. Men det är ändå mysigt med jul. Jag fick både fina och användbara saker igår och planerar inte sälja något av det på Tradera, hihi. Men det är ändå otroligt kul att dom redan dragit igång en kampanj för alla som fick fel klappar. Ut och fynda!

2 kommentarer:

  1. Festligt det där. Vad respektlöst att sälja något man fått så där...därför är jag ett fan av presentkort där man får välja själv :)

    SvaraRadera
  2. Jag älskar också presentkort. Men har massor av kompisar som lyckas låta dom gå över förfallodagen, oavsett om det är en dyr spa behandling eller bara biobiljetter. Helt obegripligt. Själv bokar jag in mina spa behandlingar så snabbt jag bara kan :)

    SvaraRadera