lördag, december 31, 2011

Äntligen - Dags Att Vända Blad

Det har absolut inte varit ruttet rakt igenom. 2011 alltså. Det är massor av härliga och galna saker som hänt. Jag har tagit ett av dom största besluten på si sådär tio år. Till exempel. Jag såg Drake i London för snart ett år sen, och nästa år kommer han till Stockholm. Jag var i London mer än 40 dagar under det här året. Massor av galna upptåg och härliga stunder, men också mycket tårar. För första gången reste jag till Oslo och sen flög jag tillbaka dit igen. Hann inte se så mycket av stan egentligen men det jag såg tyckte jag om. Monaco, Prag, Grekland och mitt älskade New York hann jag också med, dit måste jag tillbaka under 2012. Alfa och Grisen fick en dotter och Tessie en liten pojke. Både Vita och Peaches, och jag, bytte jobb. Jag träffade två olika utlänningar under 2011 och slutade själv på nyårsafton ändå. Nästa år ska jag välja mina män lite bättre. Hoppas jag...Oavsett vad så tycker jag att det känns skönt. Att få byta år, gå vidare, börja på nytt. Det blir så symboliskt med nyår. Återkommer om nyårslöften (eller nyårsförhoppningar kanske) men som vanligt rör det sig om vikt och hälsa och sånt. KRAM. Och Gott Nytt År!

2 kommentarer:

  1. Gott Nytt År på dig med.

    2011 var verkligen ett år som gick i resornas tecken för dig. :-)

    Kram.

    SvaraRadera
  2. och mer resor ska det bli 2012! kram

    SvaraRadera