söndag, december 11, 2011

Lucky Me

Trots att jag snart blir fattig och arbetslös (ja om det går helt åt helvete alltså) och att jag är blek, väger för mkt, har dålig hy och hatar kallt vinterväder så har jag det märkligt nog rätt så bra. Idag är det tredje advent och jag tror faktiskt att jag bestämt mig för att jag blir hemma hela jul och nyår istället för att dra till London. Har en hel del att fixa med och vore skönt att ta det lite lugnt. Behöver också spendera rätt så mycket tid i gymmet för att få ordning på både vikten och min onda ländrygg. Men först blir det Luciakonsert i Globen och adventsmiddag med finaste Peaches, Kickan och Grodan. Lucky Me.

4 kommentarer:

  1. Men skulle du inte börja på något annat jobb? Hoppas du får en bra söndag i alla fall! KRAM

    SvaraRadera
  2. Men oj det var ett annorlunda beslut. Jag skulle direkt åka :D. Men då är jag en rastlös själ just nu. Inte mycket att göra åt. Fast att ta tag i lite saker och få vara hemma är inte helt fel, tänker jag också göra när jag blir ledig. Blek, tack för påminnelsen måste göra nåt åt det ;)

    SvaraRadera
  3. Tears: Nej, inget nytt jobb. Blir egen och konsultar istället. Mkt läskigt...

    Been There: Jo jag vet, jag med. Men har varit i London typ 30 ggr i år och behöver lugna mig en smula :)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Men vad spännande ändå! :) Hoppas hoppas att det kommer att gå bra!

    SvaraRadera