fredag, december 23, 2011

Sömnlös i Stan

Det är ju helt hopplöst. Vet inte när det började men det är rätt längesen nu. I stort sett varenda gång jag varit ute så kan jag inte sova mer än ett par timmar. Oavsett när jag går och lägger mig, om det är vid midnatt eller klockan 4 på morgonen, så vaknar jag efter ett par timmar och kan inte somna om. Trots att jag är jätte trött så är jag märkligt klarvaken. Eftersom mina kollegor firade av mig igår (igen) så hade jag hunnit med en hel del drinkar av olika slag innan jag kom hem i natt. Och som vanligt, klockan 4 på morgonen var jag klarvaken. Har försökt somna om, legat kvar i sängen, läst, kollat på dvd, ätit frukost, kollat både mail och Facebook och nu är klockan inte ens nio. Och jag är ledig idag! Ville ha en ordentlig sovmorgon och inleda jullovet med att vara utvilad. Men nu kommer jag vara skittrött hela dagen. Typiskt. Är det för att jag börjar bli gammal nu eller...?

2 kommentarer:

  1. Njae låter snarare som undermedveten stress.

    GOD JUL på dig i allafall! Vi hörs i mellandagarna så ska jag dra med dig till gymet ;=)

    Massa kramar!
    /D

    SvaraRadera