torsdag, december 15, 2011

Superslät Hy

Förutom lyckan över att jag gått ner ett kilo på en vecka (det verkar funka att träna 4 ggr i veckan...) så är jag otroligt förälskad i min senaste julklapp till mig själv! Nu för tiden, när jag faktiskt är närmare 40 än 30, så investerar jag gärna i min hy istället för svindyra kläder. Eller..ok, jag köper en hel del kläder också. Men ansiktet och hyn är det första man ser och jag försöker ta hand om den. Är en flitig användare av serum och Dermalogica sen många år men nu har jag delvis bytt märke och är så himla nöjd. Ni som provat massa saker fram och tillbaka och aldrig riktigt är nöjda med resultatet och inte får ordnng på er hy, prova en av dom bästa krämerna jag har provat. Det är Kiehl's Powerful-Strenght Line-Reducing Concentrate och trots att den är dyr så är den värd det. Dagens tips!

4 kommentarer:

  1. åh jag vill ha! måste genast provas. funkar den på känslig hy tror du?

    SvaraRadera
  2. Gå till typ NK eller Åhlens eller nånstans där dom har Kiehl's och be om att få ett sample och prova. Det är C-vitamin i men borde funka. Jag älskar den. Och sen Kiehl's Midnight Recovery till natten :)

    SvaraRadera
  3. Skulle gärna också köpa lite dyra krämer och sånt men vissa skottar ju ut alla pengar på gödselstacken :).

    SvaraRadera
  4. ska jag testa. Min hy vill ju inte riktigt återhämta sig.. :S Kan vara värt ett försök!

    SvaraRadera