måndag, januari 30, 2012

Stay

Det blev aldrig nån Anton. Tyvärr. Brudarna var för bakis. Brukar vara jag som står för det men jag har jobbat hela helgen. Så istället klämde vi i oss världens största burgare på Texas Long Horn. Förra veckan slog nån slags rekord i mat. Hann med att äta på PA & Co, Zink, Mäster Anders, Texas Long Horn och Urban Deli. Nu blir det morötter i en månad...Under tiden lyssnar jag på världens bästa Hurts medan jag jobbar. Kommer aldrig att tröttna på den här låten.



4 kommentarer:

  1. Älskar Hurts. Så himla ledsen att jag missade dem i Sthlm i mars förra året, även om jag såg dem på Popaganda sommaren innan. De är så jävla bra.

    SvaraRadera
  2. Hurts är verkligen riktigt riktigt bra.

    SvaraRadera
  3. Gillar att både du och Anna tänker högt lägger in musik på era bloggar som jag oftast inte har hört :) Tack!

    SvaraRadera
  4. Hurts på Berns var otroligt bra!

    SvaraRadera