tisdag, februari 14, 2012

Fina Fisken

Igår fick jag en matleverans hem. Massor av mat som ska räcka en halv månad. Jag bestämde mig för att prova GI boxen och paketet är på 4 veckor. Nästa leverans kommer om några veckor. Så nu är frysen full med massor av balanserad och bra mat och kanske kan man bli av med ett kilo eller två om man har tur. Det har varit så mycket jobb nu ett tag att det känns rätt skönt att slippa tänka på att handla och laga mat men vi får se hur det känns om några veckor. Började med en fiskfilé igår och blev ännu en gång påmind om att fisk inte är nåt för mig. Så det var ingen bra början men kanske blir det bättre till lunch idag.

4 kommentarer:

  1. spännande! rescensera gärna sen! :)

    SvaraRadera
  2. Håller med, fisk suger. Ett tips, när jag käkar fisk häller jag ofta på olivolja med citronsmak. Det tar bort fisksmaken rätt bra.

    Kram
    /D

    SvaraRadera
  3. Ja eller så skiter men helt enkelt i att äta fisk :) Varför tvinga i sig nåt man inte gillar liksom

    SvaraRadera
  4. Så sant så sant, dock är enda gången jag äter (ton)fisk i princip på kvällen om jag är hungrig och det är sent.

    Kram
    /D

    SvaraRadera