onsdag, februari 01, 2012

Morr..

Men vad fan. Varje morgon när jag vaknar har jag skitont i ländryggen (har hållit på sen september). Går till naprapat och har till och med röntgat ryggen men vill byta säng. Hittade en som var fantastisk men den kostar 30 000 spänn...Föreningen byter i dagarna till marksänd TV och jag var tvungen att skaffa Boxer. Försöker koppla in den men det står bara signalfel..Hela lägenheten är stökig, det är grejer överallt. Strykbrädan står i hallen och allt är bara rörigt. Och skitmycket att göra med jobbet har jag så jag hinner inte göra alla mina privata ärenden. Känner mig inte på mitt bästa humör idag..

4 kommentarer:

  1. Inga bra dagar, de där dagarna..... jag har bara lust att lägga mej ner i soffan med en gång när jag kommer hem... (börjar få ont i bihålorna...) men det går inte ser du... :( hatar´t!! o dessutom kanske jag inte kan träna i dag heller... p.g.a bihålorna...

    SvaraRadera
  2. Mitt i vintern och för mycket att göra, det bäddar inte för harmoni...inte alls.

    //Just Sayin´som aldrig kan kommentera på blogspot och blogger verkar det som :(

    SvaraRadera
  3. Skit skit skit helt enkelt =(
    Galet att en bra säng ska behöva kosta så mycket.

    Hoppas det känns bättre i morgon =)

    SvaraRadera
  4. Åh det blev en jätte bra dag igår i alla fall! Och i morgon flyger jag till London. Det känns ju lite bättre då :) Tack för pepp!

    SvaraRadera