torsdag, februari 28, 2008

Bag Lady

Trots att Vita säger att det är svårt att hitta så ska jag försöka snoka reda på snygga väskor i Kina. Zeta har lovat att tipsa (hon har grym koll och smak) och har redan fått mig sugen på en Bottega Veneta men först och främst ska jag se om jag kan hitta en Bayswater. Vill nog ha en svart tror jag även om dom bruna är hemskt fina dom också. Kanske en ny plånbok också. Min lilla Prada börjar bli sliten. Haha, appropå att jag inte gillar namedropping och sånt...

2 kommentarer:

  1. Jag ska skicka massor med fler tips. Bayswater är mycket bra men kan hålla med om att den är lite svår att hitta i. Fast man får plats med mycket och så blir den bara snyggare och snyggare ju mer man sliter den.

    SvaraRadera
  2. Bra att kunna få plats med mycket. Man har ju alltid tusen saker man 'måste' ta med sig.

    SvaraRadera