onsdag, juni 25, 2008

High Maintenance

Det finns säkert dom som tycker och tror att jag är ganska high maintenance. Visst finns det saker som man med tiden och åldern har märkt att man mår bättre om man har men överlag så tror jag inte att jag är så himla high maintenance faktiskt. Jag kan kanske vara picky med till exempel mat men snarare att det går åt det billiga hållet då. Till exempel så äter jag inte fisk och skaldjur så nån hummer och skaldjursplatå behövs inte. Rött kött står inte heller högst på önskelistan, får jag välja blir det nog kycklig. Men visst, det finns ju en hel del andra områden än mat där man föredrar det ena framför det andra. Sakerna i mitt badrumsskåp skulle jag nog ha lite svårt att vara utan till exempel och ett av mina största beroenden är Carmex. Det måste jag ha varje dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar