onsdag, juni 25, 2008

Synden Straffar Sig

Herregud vilken dag! Det började med att jag välte ett glas med, av alla saker, blåbärsdryck över min laptop så att det rann ner i tangentbordet...Jätte bra start på dagen. Blåbär blir ju fläckar på allt runt omkring också. Sen en massa strul på jobbet tills man nästan blir galen. Dessutom har jag fortfarande jätte ont i fötterna och var tvungen att gå till doktorn, igen, och nu ska jag äta anti-infammatoriska tabletter flera gånger om dagen. Jag känner mig som en pensionär. Alla mina år av syndigt höga klackar har straffat sig rejält och nu ska jag få lida pin framöver. Och så lite huvudvärk på det. Nä, nu är det lika bra att gå hem och dra något gammalt över sig så att jag kan vara pigg och glad på Badu på Berns i morgon. Då blir det middag med trevligt, manligt faktiskt, sällskap och vin med Grisen och gänget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar