söndag, januari 04, 2009

Nyårslöften och Snö

Tillbaka i storstaden efter en väldigt lugn och skön vecka i massor av snö och kyla. Vet inte om det blev så mycket till nyårslöften den här gången men jag har i alla fall en del förhoppningar och planer för det nya året. 2008 var ett bra år för mig, bra mycket bättre än 2007, men det finns alltid saker att ändra på, lära sig av och drömma om. Och även om det inte var något direkt löfte så är det nog dags för mig att komma igång igen efter all julmat även om det lär bli trångt i gymmen.

Den här veckan har lärt mig en hel del om mig själv, som vanligt när jag reser. Det blir ofta så när det finns tid och tänka och när man reser flera stycken. Väldigt nyttigt och lärorikt har det varit men jag kan inte säga att jag är stolt över allt om jag ska vara ärlig. Men kanske att jag kan ställa lite tillrätta framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar