lördag, januari 31, 2009

Vad Är Det Jag Letar Efter?

Jag vet att det finns massor av par som har det bra. Jag vet att det finns massor av fina förhållanden där det finns kärlek, trohet och respekt. Absolut. Just precis nu är det bara lite överskott på motsatsen. Jag har hört, sett och upplevt en hel massa killar och tjejer som inte har det bra, som separerar, som är otrogna, som hånglar runt trots fru, villa och barn. Som sagt, alla är absolut inte så men en hel del som det verkar. Och då kan jag ibland undra vad det är man strävar efter. Drömmen om äktenskap, familj och barn känns ju inte lika trevlig eller ens sannolikt då. Eller kanske man inte ska ha så höga förväntningar. Det finns ju många som hävdar att människan inte är, eller kan/ska vara monogam. Det vore roligt med lite bra, lyckliga och framgångsrika historier ett tag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar