söndag, februari 01, 2009

Kräsen?

Idag fick jag höra att det kanske var så att jag var singel för att jag var för kräsen. Det är inte första gången jag hör det men jag blir lika förvånad varje gång faktiskt. För hur är man när man är för kräsen? Jag känner inte att det är upp till mig att sitta och välja vilken kille jag vill träffa. Det ska ju funka från hans sida också. Visst är jag ganska ointresserad av att fortsätta träffa någon om jag inte är tillräckligt intresserad och attraherad, men så är det väl för dom flesta? Det är ju inte så att jag kan resonera mig fram till om jag ska gilla nån eller inte. Händer det så gör det och då kan åtminstone inte jag riktigt förklara varför jag fallit för just den personen. Precis som Veckat skriver, det har med pirret att göra. I alla fall för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar