söndag, februari 01, 2009

Myror i Benen

Det är rätt jobbigt att fastna i den där obehagskänslan när det bara kryper i hela kroppen. Jag är rastlös fast jag inte riktigt vet varför, obekväm utan att kunna göra något åt det och stressad. Det var faktiskt rätt längesen jag kände så. Så det var inget alternativ att gå hem tidigt igår, var tvungen att ha sällskap. Skönt eftersom det verkligen hjälpte. Krypet i kroppen gav med sig till slut och eftersom det blev alldeles för sent så kommer jag att vara för trött idag för att kunna fundera för mycket. Bra samtal med härliga människor var precis vad jag behövde. En lång brunch idag och sen bara lugn och ro. Det kanske bara ett sätt att skjuta på problemen och inte ta itu med saker på en stund men idag vill jag bara slippa krypet.

Bild lånad från Jamie & Jacob Catering

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar