söndag, mars 22, 2009

Ny Vecka Snart

Tror att det är dags att göra lite förändringar om jag ska komma upp ur det här trista hålet. NY-resan kommer förstås som ett alldeles fantastiskt break men det krävs nog lite mer än en veckas semester för att få till en sinnesförändring. Känner mig inte alls till freds med saker just nu och ska nog försöka se vad jag måste ordna upp, gå vidare med eller ta itu med. Det finns en hel del som funkar och är bra men andra saker som jag inte alls trivs med. Och är det kanske dags att försöka göra något åt sin singelstatus om det ens är möjligt.

4 kommentarer:

  1. Poängen är väl att du måste sluta analysera allt i minsta detalj. Njut av det du har. Allt annat kommer när det är dags.

    SvaraRadera
  2. Men om det inte gååår att sluta analysera då? =)Även jag är sketabra på att analysera.... Håller visserligen på att bli knäpp på kuppen, men håller på att friskna till.... haha!

    SvaraRadera
  3. Intressant! Det är säkert helt rätt. Problemet är bara det där 'när det är dags'. NÄÄÄÄÄÄR är det dags? Kanske ska ägna mig åt att få ordning på min otålighet istället...

    SvaraRadera
  4. Ja det tycker jag! Tror det är mycket det som är problemet för många... Rastlösheten. Tyvärr är det ofta så att de som är rastlösa när de är singlar blir även det efter ett tag när de väl skaffat sig någon. Rastlösheten beror bara på ens egna inre och inte på yttre omständigheter. Man måste lära sig att vara nöjd och uppskatta det man har.

    SvaraRadera