söndag, mars 22, 2009

Tacksamhet vs Rastlöshet

Ok, då är det så det får bli. Eventuella försök till att ändra på singelstatusen får stå åt sidan en stund. Nu blir det istället fokus på tacksamhet och att därmed kanske få lite bukt med rastlösheten. Tid för att ta hand om mig själv, uppskatta allt det fina jag har och fylla livet med det som får mig att må bra. Inte ägna för mycket tid och kraft till det som får mig att tvivla, tveka, må dåligt och bli rastlös. Nöjd kanske jag inte kommer att bli men visst finns det enormt mycket att vara tacksam över. Att jag fick spendera kvällen tillsammans med min bror till exempel. Att jag skrattade så mycket åt Fredrik Lindström på Cirkus att jag nästan har lite ont i käkarna. Och att vi nu faktiskt inte bara är två utan fyra tjejer som åker till NY samtidigt.

2 kommentarer:

  1. Men typiskt att ni inte åker samtidigt som mig.
    Om exakt en vecka sitter jag på Rodeo bar på tredje avenyn och dricker öl.

    SvaraRadera
  2. Bra där! Jobba med de här tankegångarna så kommer ditt 2009 bli toppen! Inte dåligt med new york resa!

    SvaraRadera