torsdag, mars 26, 2009

Tacklista

Ok, Chris började morgonen med att på något sätt utmana mig genom att skriva en lång lista på bra saker och jag ska ju som vanligt påminna mig och vara tacksam för det jag har så här kommer min lista idag.

* Bara lite drygt en vecka kvar innan jag befinner mig på Manhattan!
* I år får jag tillbaka en hel del på skatten
* Det är sol och blå himmel ute idag. Mer sånt.
* Jag kanske har en spännande grej på gång till sommaren (mer info kommer om det blir av..)
* I sommar kommer jag att få se Depeche, U2 och Madonna live
* Pappas höftledsoperation verkar ha gått bra. Mycket skönt.

Det kan väl räcka så länge kanske.

2 kommentarer:

  1. Du kan nog lägga till att du inte befinner dig i en ekonomisk kris, har tak över huvudet och inte har problem med någon som slår dig eller liknande...

    SvaraRadera
  2. man kanske ska göra sådana listor ett par gånger i veckan... tål att tänkas på.. =)
    kram

    SvaraRadera