måndag, april 20, 2009

Hemligheten

Ok, nu har Rocky gått runt och tjatat om en bok hela dagen. Håll i er. 'Hemligheten - från första ögonkastet till varaktig relation'. Jag ska kanske inte säga nåt egentligen. Jag har läst några andra såna där böcker. Boken 'Hemligheten' beskrivs ungefär så här: ' Hemligheten är en bok för singlar som tröttnat på att vänta och som vill veta vad de kan göra för att hjälpa framtida kärleksrelationer på traven.'
Är det alltså detta som plötsligt är lösningen på alla singelproblem och hux flux kommer jag att leva ett helt nytt liv? Då kanske det är värt 200 spänn. Nån som har läst den?
Bild lånad från Adlibris

6 kommentarer:

  1. jag har last den. och trots att jag brukar vara skeptisk sa gav den mej manga manga tankestallare.

    SvaraRadera
  2. Det låter ju jätte bra! Tror jag ska beställa den på nätet idag.

    SvaraRadera
  3. Haha tänk om det vore så enkelt. men om Strawberry gillar den så måste den va nåt att ha. Hmm kanske får bli nästa inköp :)

    SvaraRadera
  4. Jag tyckte sådär, inte jätteimponerad. Vänta till pocket för 60 kr ist :) Kram!

    SvaraRadera
  5. Boken är klok men lite för enkel. Den påstår typ att man kan bli tillsammans med vem som helst om man bara hanterar sina tankar och känslor rätt. Det tror jag inte på och det vill jag inte heller bli.
    /Marcus, nytillkommen läsare

    SvaraRadera
  6. Välkommen Marcus och tack för input! Jag har inte köpt boken än så länge men är fortfarande lite sugen.

    SvaraRadera