tisdag, april 21, 2009

Sökes: Tender Loving Care!

Ok, har haft världens hellday på jobbet. Är stressad och nästan uppgiven och skulle helst vilja hälla i mig en dunk rödvin. Nu tänker jag (nog...) inte göra det. Både för att det mest gör situationen värre och för att jag inte har lämpligt drinksällskap. Och då undrar man ju, varför är det ingen som kan förbarma sig och ta hand om mig lite nån gång? Och precis nu har ni andra ju gått och druckit champagne och skaffat mysiga, kramiga killar. Missförstå mig rätt, ni är värda det för allt i världen! Men jag då...? Suck.

5 kommentarer:

  1. Vi är några få kvar men vi börjar fan bli sällsynta..

    SvaraRadera
  2. jag tänker inte ens säga att det händer när man minst anar det. men visst är man säker på att det kommer att ordna sej för alla andra än en själv?

    SvaraRadera
  3. Tyckte det lät så ledsamt. Så jag var tvungen att skriva en liten rad till dig! "Du ska inte sörja det du saknar, utan glädjas åt det du har" En klok vän till mig sa det, när jag gick igenom en svår tid. Och det hjälpte lite. Hoppas att det hjälpte dig lite också.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack söta för fina ord och pepp! Ni har helt rätt. Jag har massor av fint i livet och man ska uppskatta det man har. Och ja, absolut alltid säker på att det kommer ordna sig för alla andra men inte en själv.

    kram

    SvaraRadera