tisdag, april 14, 2009

The Hills

Försöker brotta ner jetlaggen med några gamla avsnitt av The Hills. Alla ser verkligen annorlunda ut i början av serien än vad dom gör nu. Heidi ser ju ut som en liten barbiedocka nu, det är helt otroligt. Undrar hur mycket pengar dom bränner på blekta tänder, fakebröst, franska manikyrer, extensions och svältdieter i den där serien. Lite så där lagom ångest att titta på när jag precis spenderat hela veckan med att äta pancakes, nachos och ranch Doritos...Och bikinisäsongen närmar sig med stormsteg.

Foto av Miranda Penn Turin från MTV.com

3 kommentarer:

  1. Hellre en mage rund av pancakes än ett liv med Spencer Pratt. ALLTID.

    Ps. Välkommen hem =) Hur bra var det?

    SvaraRadera
  2. Ja fy fan vilket svin han är! Bra i NY? På en skala mellan ett och tio så blir det nog tio skulle jag tro :)

    SvaraRadera
  3. Han retar mig något överjävligt. Varje gång jag ser honom sitter jag och hoppas att hemska saker ska drabba det bortskämda manipulerande lilla arslet.

    Härligt med en tia!

    SvaraRadera