onsdag, april 15, 2009

Yes Girl?

Såg Yes Man på planet hem från USA. Tänk om det kanske ska bli min nya filosofi? Att säga ja till precis allt. Även om man egentligen inte har lust så är det bara att säga ja. Fast man kan ju hamna i sjukt obehagliga, konstiga och kanske till och med farliga situationer då. Men kanske ändå ganska kul att prova. Ett tag. Eller så här, jag kanske ska köra det lite grann. Inte fullt ut men ändå ge mig på saker jag inte brukar, ta andra vägar, gå på nya fester och klubbar, ha andra kläder (nja) och umgås med lite andra personer. Ska fundera lite på det och se om jag kanske kan smygstarta.

2 kommentarer:

  1. Ha, den såg jag också på planet hem.
    Jag skulle önska att alla tjejer alltid sa ja ;)

    SvaraRadera
  2. Ja alltså, det är ju just den inställningen hos killar som gör det hela lite riskfyllt..:)

    SvaraRadera