fredag, april 17, 2009

Nya Respektives och Barn

En god till vän till mig ska ha barn. Jätte kul! Det verkar gå bra och hon mår bra. Men det är ju så klar en jätte stor förändring. Mest för henne givetvis men även i vår relation och hur vi kommer att umgås sen. Kul men ändå annorlunda liksom. Pratade lite med Rocky om det igår. Det här att saker och umgängesformer förändras när folk försvinner in i relationer eller skaffar barn. Man har ju en lite annan livsstil som singel. Och appropå singel verkar det som ett ex till mig har träffat en ny tjej. Borde inte spela så stor roll, vi träffades inte så länge. Men på något vis stör det mig ändå. Och det stör mig. Att det stör mig. Ja, ni fattar.

2 kommentarer:

  1. Alla. Precis alla skaffar barn. Det är fan värdelöst.

    SvaraRadera
  2. Jag vet. Vi kanske ska demonstrera eller nåt.

    SvaraRadera