torsdag, april 16, 2009

Sockeråttan och John Blund

Det kanske kan ha att göra med att jag och Peaches plockade fram påskägget med smågodis så fort vi vaknade eller att jag åt orimliga mängder Twizzlers i NY men nu har jag liksom vant kroppen vid socker. Blir sötsugen precis hela tiden men måste vänja mig av med godisätandet. Just idag är det extra svårt eftersom jag är så trött att jag så gott som somnar över tangetbordet. John Blund kommer att komma tidigt idag vill jag lova. Bara jag inte vaknar i natt igen.

2 kommentarer:

  1. Det är rätt skönt att vara jetlaggad. Vara vaken hela natten och kolla på tvserier. Men inte när man ska jobba dagen efter förstås.

    SvaraRadera
  2. Men det var man tvungen att göra tyvärr. Och det gör man fortfarande. Måste släpa mig hem snart.

    SvaraRadera