fredag, april 24, 2009

Precis Där Jag Ska Vara

Just nu, den här minuten, känns det som om jag är precis där jag vill och ska vara. Det har varit en intensiv men bra dag, jag är utmanad och stimulerad på jobbet och jag har tid att umgås med mina fina vänner och kollegor. Sol och rosé, mat och snälla människor. Härliga samtal med Chris igår. Bakisfnitter med Rocky och Cliff idag. Fina komplimanger från Rösten och en mysig kväll med Peaches. Spännande planer i framtiden och massa i kalendern. Det ska bli soligt och fint i helgen och snart är det sommar. Nej, inga drömprinsar och ja, fortfarande singel. Men massa massa annat härligt i livet. Livet svänger sannerligen upp och ner och fram och tillbaka. Ibland får man och ibland ger man och ibland är livet orättvist. Men just nu har jag faktiskt fått en hel del om jag tänker efter så nu ska jag försöka njuta lite av det. Ett tag i alla fall.

Bild lånad från Utsidan

3 kommentarer: