onsdag, april 22, 2009

Utrotningshotade Singlar

Alltså det här med att det inte finns några singlar och att inga i bekantskapskretsen som känner några singlar kan ju omöjligt stämma. Har man inte alltid hört att Sverige och Stockholm har så mycket ensamhushåll och att det finns så mycket singlar här? Och det kan ju inte vara så att alla redan är upptagna för jag känner många bra, underbara, kloka, snygga och på alla sätt fantastiska männsikor som är singlar. Både killar och tjejer. Så svårt ska det liksom inte behöva vara.

4 kommentarer:

  1. Jag tror du och jag är samma person. Vi tänker exakt likadant.

    SvaraRadera
  2. Haha nä det kan omöjligt stämma ! Har ett helt gäng kompisar, både killar/tjejer som är singlar.

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  3. Men vi borde ju samla dom här singlarna vi känner och ha en barkväll. Har ju funderat på det förut. Dricka öl/vin kan vi ju sen innan liksom. Då kan vi göra det tillsammans!

    SvaraRadera
  4. Som du vet tycker jag att singlar är djävligt utrotade. Iaf i min vänskapskrets. Och inga verkar dumpa varandra heller.. *bitterochcynisk*

    SvaraRadera