tisdag, april 28, 2009

Wifey

Har så sjukt mycket att göra på jobbet just nu. Ska inte klaga om det egentligen för det är så jag trivs bäst. Men jag hinner inte så mycket annat. Men jag har ändå funderat lite över det här med flickvänsmaterial. Douglas har rätt i att man inte alltid lever som man vill och att man alltid kan ändra sig. Det är en process, en slipning på något vis genom åren. Att bli den där man vill bli. Men jag tror också att jag är lite av en expert på att vara för hård mot mig själv. Det vore skönt att slipa bort en del av det lika väl som man kan slipa på sin attityd, utstrålning och bemötande av andra människor. Jag har pratat med några idag och frågat och bollat men dom har bara intygat att jag är mycket mer än flickvänsmaterial. Att jag är hela livet material. Wifeymaterial. Att jag inte alls är så där hård, kantig och kaxig som jag inbillar mig. Och det låter ju jätte bra. Om det är det man vill och det vill ju jag. Men dom kanske inte är helt opartiska i frågan när dom är nära vänner som säger och tycker det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar