fredag, maj 01, 2009

Tillbaka Igen

Borde ha stannat kvar i London, det var fantastiskt väder och en hel del ouppklarade affärer jag lämnade bakom mig. Det var ett par saker som hände och sas som verkligen fick mig att lyfta på ögonbrynen. Ibland lite bekymrat och ibland av nyfikenhet. Men herregud vad jag är rastlös nu. Det här med att vara hemma och ta det lugnt och låta maj bli en stilla månad håller på att gå åt helvete redan första dagen. Inte för att det kommer hända något speciellt just idag, det känns ju som om det typ aldrig gör det, men här kommer jag nog inte kunna sitta.

Bild lånad från Vagabond

2 kommentarer:

  1. Jag vill också åka till London och dricka öl.

    SvaraRadera
  2. Fan vad alla reser mycket nu! jag reser typ... aldrig.. :( men hoppas du hade det toppen!!kraaam

    SvaraRadera