söndag, maj 03, 2009

Bara Vara

Receptet för mitt nuvarande tillstånd har klarnat. Jag provade idag med fin fint resultat. Precis som Marcus sa i kommentaren nedan, att bara vara is the shit. Så efter en hel dag i solen med Ludde och en mysig middag med Kickan och Grodan så kommer det att få bli så här.
* Ingen alkohol
* Inget eller bara lite uteliv och istället omvårdnad av vänliga och underbara vänner
* Kroppsvård i form av god sömn, träning och bra mat
* Egen tid för vila och för att ta hand om saker som släpar
Lite tid för allt det här kommer nog att få ordning på min inre I-or som tar lite för mycket plats för tillfället.

3 kommentarer:

  1. sen kan du väl komma ut snart och krama..xx

    SvaraRadera
  2. det låter som en bra plan tycker jag. ior är en väldigt söt figur, men han kan behöva en spark i baken ibland. kram!

    SvaraRadera
  3. Dreamhouse - ja, gärna! Jag tänkte faktiskt på det senaste idag, att det vore mys att ses. kram

    Jordgubben - ja, absolut en spark i baken. Stick with the plan för min del ett tag så ska jag nog kunna jaga bort honom! kram

    SvaraRadera