lördag, juni 27, 2009

Magi Från Magica

Magica la kort för mig igår. Det var ett tag sen nu och jag hade lite specifika undringar om framtiden som jag ville se om hon kunde berätta något om. Och det kunde hon. Sen får man ju se förstås. Alla tycker olika om sånt där. Vissa tycker att det är flum. Men jag är nog rätt öppen för alla möjliga olika typer av inriktningar, kunskaper och energier. Korten såg i alla fall mycket bättre ut än sist och det är så det känns också. Att det har gått framåt. Utan att jag riktigt vet hur och när så har jag nog kommit en ganska långt steg vidare. Det finns mer att jobba på, det lär det ju alltid göra. Men jag kan verkligen komma på mig själv med att tycka att jag har det rätt bra. Och sommar, 25 grader och sol gör ju definitivt livet lite lättare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar