onsdag, juli 08, 2009

Barn Eller Inte?

Precis alla runt omkring mig ska ha barn just nu. Jag vill inte droppa några namn eftersom jag inte vet vilka som berättat om det eller inte men det kryllar av dom. Kryllar. Det får en så klart att fundera. Och känna. Eftersom jag är singel så känns det inte så aktuellt hur som helst men å andra sidan så fyller jag ju ett år äldre om inte alltför många månader och tiden går som bekant. Jag har fortfarande ingen barnlängtan. Faktiskt inte. Men det blir ju onekligen barn och familj som blir normen i en viss ålder och då blir det liksom lite udda att inte vara i samma situation. Always Keepin' It Real skrev ett väldigt bra och intressant inlägg om precis just det här nyligen. Det väckte som ni ser en hel del känslor och diskussion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar