torsdag, juli 09, 2009

Rosa Champagne

Att inte kunna vara så där kul och glad och pigg som man vill och ibland brukar vara är jobbigt. Faktiskt. Även om ens vänner så klart säger att dom tycker om en som man är så vill man kanske hellre vara peppad och uppåt än som en våt liten disktrasa. Just idag hade jag inget val hur som helst eftersom jag inte ens kunde gå utanför dörren. Inte för att jag inte pallade utan för att det faktiskt inte gick. Jag kan knappt hålla mig uppe när jag sitter på en stol. Fattar nog själv nånstans att det inte är bra men bra ändå att snälla Chris kom förbi med mat, omtanke, perspektiv och rosa champagne. Champagnen är det i och för sig inte aktuellt att dricka upp än på länga vägar men det var ändå härligt att ha någon där som sa att jag var ok ändå. Trots att jag nästan inte orkar prata.

8 kommentarer:

  1. Sänder dig en tanke och en lång varm kram. *Kraaaam*

    SvaraRadera
  2. En liten disktrasa som inte är preparerad med YES!, menar du? Ibland är livet jobbigt. Själv tycker jag nog minst om just den tidiga sommaren. Dels för att jag inte riktigt gillar när det blir för varmt och dels för att det är då man ska göra så mycket. Som man kanske inte vill eller orkar. Fast ditt läge just nu låter extra tungt. Har det hänt nåt särskilt? Hur som helst så hoppas jag att det blir bättre pronto.
    /Marcus

    SvaraRadera
  3. Jag jobbade precis hela min semester, typ 12 timmar om dagen. Det verkar som om det har nåt med det att göra...Aldrig vila och konstant uppbokad. Sen tog det bara stopp och kroppen krashade en smula.

    SvaraRadera
  4. Vila vila vila och sen kan du njuta av den rosa champagnen.
    Stor kam från mig.

    SvaraRadera
  5. Stackars sötnos! Det kommer lösa sig väldigt snart, lovar!

    SvaraRadera
  6. Tack söta ni. Kan fortfarande bara ligga ner efter 4 dagar. Det blir doktorn i morgon..

    SvaraRadera
  7. Hoppas du mår bättre snart!! puss o kraaam

    SvaraRadera