söndag, juli 26, 2009

Dejtingdjungeln

Även om dejting är bland det sista jag tänker på just nu (eller?) så blir jag onekligen lite inspirerad av Lillan som är som en smidig puma i dejtingdjungeln. Hon har verkligen gått in för det och vågar sig ut på dejt efter dejt i ett rasande tempo. Jag och Rocky pratade dejting för ett tag sen och om hur det hade varit grymt om man kunde rekommendera sina vänner. Nu hittade jag en sajt där man kan göra just det; Singalo. Känns visserligen som helt fel timing för mig men jag skulle rekommendera Rocky alla dagar i veckan. Lillan också för den delen. Om dom inte hunnit bli upptagna redan vid det laget.

4 kommentarer:

  1. Tack! Denna ska jag rekommendera till mina vänner!!

    SvaraRadera
  2. Jag ska rekommendera DIG till mina vänner :) !

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  3. Ja, kan du inte göra det Douglas! Jag behöver någon som kan ta hand om mig faktiskt.
    Kram

    SvaraRadera