onsdag, juli 29, 2009

Home Alone

Fan, livet är inte så kul just nu. Jag har gett bort mina U2 biljetter och börjar långsamt greppa att jag förmodligen kommer behöva ställa in Madonna också. Hela den här sommaren var från början helt uppbokad av en massa härliga helgresor, konserter, landet-helger och tjejmiddagar. Alla andra kommer fortfarande att åka på sina grejer men jag kommer att vara här. Dom kommer sitta på avenyn i solen och dricka drinkar. Men jag kommer att vara hemma själv. Det suger faktiskt. Jag är ju inte ensam på riktigt eftersom jag har en massa söta vänner som tar hand om mig, pratar med mig, äter med mig och klappar på mig. Men jag är ju liksom inte med. Jag orkar inte vara ute. Jag orkar inte resa och jag orkar absolut inte 55 000 pers på Ullevi med ett gigantiskt ljudsystem. Så jävla tråkigt.

5 kommentarer:

  1. Nej, vad trist att dina planer raseras.
    Men du prioriterar rätt. Det viktigaste är att du snart mår bra igen.
    Ta hand om dig.

    SvaraRadera
  2. Tycker också att du prioriterar rätt. visst är det trist att inte kunna följa med på allt som du har planerat. Men tänk om allt blir värre efteråt? Men blir du bättre, vilken dag skulle du på Madonna? jag ska gå den 8/8. själv än så länge..... (fick biljett av min kompis i 30års present) PUSS

    SvaraRadera
  3. Nästa lördag skulle jag gå i så fall. Jag ska åka till NY i slutet av augusti också och det vill jag spara energi till. Kram

    SvaraRadera
  4. hoppas att du väldigt snart känner dej pigg igen. kanske vänder det i ny? kram!

    SvaraRadera