lördag, augusti 01, 2009

Bachelorette

Ok, så här är det. Eftersom jag motvilligt inser att min kropp tänkte strejka längre än vad jag hade trott så kommer det ta ett tag innan jag orkar och kan återgå till mina gamla krogvanor. Just nu kan jag inte ens tänka på rosé. Och eftersom jag tittat på massor av TV och följer Bachelorette slaviskt så insåg jag till slut att enda sättet att för mig att leka bachelorette själv just nu är från hemmets lugna vrå. Så efter mkt om och men och med starka hejarop från Ludde och Lillan så finns jag numera under hemligt namn på en av dom stora dejtingsiterna. Och jag måste säga att det är ganska kul. Hittills. Men herregud vilka bilder folk lägger upp på sig själva.

6 kommentarer:

  1. :D Fasen vad roligt - välj och vraka!

    SvaraRadera
  2. Hittar du ingen så lär du åtminstone ha ett tidsfördriv som kan få dig att både skratta och skaka på huvudet =)

    SvaraRadera
  3. Om det är du på bilden så friar jag rakt av via cyberspace...ha ha ha ;=) !

    Kram
    /Douglas

    SvaraRadera
  4. Sorry Douglas, det där är DeAnna från Tv serien Bachelorette i USA. Jag är blond.

    Kram

    SvaraRadera